سنجش

ساخت وبلاگ

آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز

 کلیه متقاضیان تحصیل در رشته محل های دکتری دانشگاه آزاد به منظور ثبت نام باید همانند داوطلبان دانشگاه های سراسری به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه ، اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در فرم ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ از 2 تا 10 دی درج نمایند .

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 86 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 22:27

آزمون دکتری سراسری و آزمون دکتری دانشگاه آزاد

سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد 1401 به صورت یکپارچه با انتشار دفترچه ثبت نام در سایت خود تمامی مقدمات لازم برای ثبت نام متقاضیان را فراهم می کند. از این رو زمان ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد با زمان ثبت نام آزمون دکتری سراسری تفاوتی نخواهد داشت و هر دو از 2 تا 10 دی می باشند.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 92 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 21:58

ثبت نام دکتری ویژه جاماندگان

کلیه متقاضیان تحصیل در رشته محل های دکتری دانشگاه آزاد به منظور ثبت نام باید همانند داوطلبان دانشگاه های سراسری به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه ، اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در فرم ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ از 2 تا 10 دی درج نمایند .

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 104 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 21:46

شرکت در جلسه مصاحبه دکتری

متاخرین مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد می بایست از 5 مرداد جهت حضور در جلسه مصاحبه به سامانه این دانشگاه مراجعه نمایند. توجه شود که مدارک لازم برای مصاحبه دکتری قرار است به جای بارگذاری در سامانه به صورت فیزیکی به مصاحبه گران تحویل داده شود. اطلاعات زمان و محل برگزاری مصاحبه دکتری آزاد در سایت azmoon.net اعلام شده است.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 88 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 21:25

معمولا زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون

پذیرش در رشته روانشناسی در مقطع دکتری ۱۴۰۱ بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی نیز انجام می شود. دانشگاه های سراسری شرایط پذیرش دکتری روانشناسی بدون کنکور 1401 را در سایت خود اعلام کرده و شرایط پذیرش در دانشگاه آزاد در سایت این دانشگاه به نشانی azmoon.org اعلام می کند.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 99 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 21:12

مقاله داوطلبان آزمون دکتری سراسری

چند روز پس از انتشار کارنامه اولیه آزمون دکتری، امکان ثبت فرم انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش فراهم می شود و داوطلبان می توانند در زمان انتخاب رشته دکتری سراسری ۱۴۰۱ که در 25 فروردین ماه خواهد بود، نسبت به تکمیل این فرم اقدام نمایند.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 104 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 20:57

نحوه اتصال به سامانه پیگیری ثبت نام استعدادهای درخشان

 امکان پیگیری ثبت نام تیزهوشان فراهم شد. کلیه دانش آموزان و اولیای محترم آنان می توانند با استفاده از سامانه پیگیری ثبت نام استعدادهای درخشان جهت انجام کلیه امور اقدام نمایند. همچنین می توانید با استفاده از شماره پیگیری ثبت نام سمپاد نیز اقدام کنید. لازم به ذکر است که برای رهگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان نیازی به حضور هیچ یک از ادارات نخواهید داشت و می توانید به راحتی از طریق همین سامانه و یا تماس با کارشناسان ما پیگیری های لازم را به انجام برسانید.

برای انجام پیگیری ثبت نام تیزهوشان شما باید اطلاعات ثبت نامی و همچنین اطلاعات دیگر دانش آموزی را وارد نمایید. دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند که انجام کلیه امور مربوطه تنها در زمان خاصی امکان پذیر است و پس از زمان تعیین شده دیگر امکان ورود به سامانه را نخواهید داشت. بنابراین با ادامه مطلب با ما همراه باشید تا از زمان پیگیری ثبت نام و… اطلاع دقیق یابید.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 82 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 20:44

متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد

متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد می توانند از 25 فروردین در صورت دارا بودن شرایط اعلام شده، در مرحله ثبت نام و انتخاب رشته دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد شرکت کرده و شانس خود را برای پذیرفته شدن در این مقطع امتحان نمایند. پذیرش دکترا استعداد درخشان دانشگاه آزاد 1401 از طریق بررسی سوابق تحصیلی داوطلبان صورت می پذیرد و شامل پرداخت هزینه است.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 89 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 20:19

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد

سازمان سنجش نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۱ را در قالب یک کارنامه منتشر می کند که در این کارنامه اطلاعاتی نظیر نمره کل، درصد دروس و وضعیت مجاز به انتخاب رشته داوطلب در دوره های روزانه و شهریه پرداز مشخص می شود. پیش بینی می شود زمان انتشار کارنامه اولیه آزمون دکتری 1401 اواخر فروردین یا دهه اول اردیبهشت ماه باشد.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 87 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 19:58

خلاصه برداری ازنکات مهم کنکور

داوطلبان متقاضی آزمون دکتری ۱۴۰۲ لازم است برای ورود به این مقطع ابتدا در آزمون کتبی دکتری قبول شده و با کسب رتبه مجاز خود را برای مصاحبه دکتری آماده نمایند. لذا، متقاضیان کنکور دکتری می توانند با داشتن یک برنامه ریزی اصولی، تعیین هدف، زمانبندی و شیوه مطالعه صحیح شانس قبولی خود را افزایش دهند.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 87 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 19:43

کافیست در همین صفحه، گروه آزمایشی خود را انتخاب

برای موفقیت در آزمون دکتری نیاز به سرفصل ها و منابع موثق این آزمون دارید ؛ این منابع و سرفصل ها دور از دسترس نیستند و شما برای اطلاع از آن‌ها کافیست در همین صفحه، گروه آزمایشی خود را انتخاب و سپس رشته‌ای که قرار است در آن آزمون بدهید را انتخاب کنید. در این قسمت می‌توانید رایگان به اطلاعاتی از جمله معرفی رشته انتخابی شما، منابع در این رشته، پرتکرارترین سرفصل‌ها و لیست دروس امتحانی دسترسی داشته باشید. سازمان سنجش ، جداول رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون دکتری را منتشر کرد.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 88 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 19:15

شرط معدل بالای 14 دراین آزمون گرفته

ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد از طریق سایت سازمان سنجش و از 22 تا 29 آبان ماه آغاز می گردد. متقاضیان دکتری ۱۴۰۲ می بایست پس از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون دکتری، به ثبت نام دکتری 1402 از طریق سامانه sanjesh.org بپردازند.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 87 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 18:56

شرکت کنندگان ابتدا بایستی در مرحله اول کنکور

زمان برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۱ در تاریخ ۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ می باشد تمامی مراحل آزمون دکترا از جمله زمان ثبت نام، تاریخ برگزاری آزمون دکتری و مواردی مربوط به آزمون از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود. طبق اخرین اطلاعیه‌های سازمان سنجش آموزش کشور که از طریق سایت این سازمان به نشانی اینترنتی sanjesh.org منتشر می گردد. با توجه به اهمیت تاریخ آزمون دکتری برای تمامی متقاضیان تحصیل در مقطع دکترا ، در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون زمان آزمون دکتری 1401 می‌پردازیم.

زمان برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۱

شرکت کنندگان ابتدا بایستی در مرحله اول کنکور دکترا 1401 یعنی آزمون کتبی، شرکت کنند که لازمه آن، اطلاع از زمان برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۱ می‌باشد. آزمون دکترا هرسال به صورت متفاوت از دیگر آزمونها برگزار می‌گردد، چراکه پذیرش در مقطع دکترا به صورت نیمه متمرکز انجام می‌شود. یعنی این آزمون طی دو مرحله اجرا می‌شود.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 78 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 18:21

آزمون دکتری سال 99

داوطلبان کنکور دکتری معمولا در اسفند ماه در این آزمون شرکت می کنند که ممکن است تاریخ برگزاری آن به دلایل گوناگون از جمله شیوع بیماری کرونا تغییر کند. با این حال تا کنون خبری حاکی از تعویق آزمون دکتری ۱۴۰۱ منتشر نشده است و داوطلبان می بایست برای اطلاع از این موضوع اطلاعیه های سازمان سنجش را دنبال کنند.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 87 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 18:01

نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۱

نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۱ حدودا یک ماه بعد از برگزاری آزمون در 23 فروردین در سایت سنجش منتشر میشه و همه داوطلبای آزمون دکتری باید برای دریافت کارنامه اولیه و دیدن جواب اولیه کنکورشون، با اطلاعات ثبت نامیشون به این سایت برن تا از نمره و رتبه و وضعیت مجاز به انتخاب رشته بودن آزمون دکترا 1401 با خبر بشن.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 62 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 16:33

ثبت نام آزمون دکتری سراسری به طور معمول در اوایل آذر ماه

ثبت نام آزمون دکتری سراسری به طور معمول در اوایل آذر ماه انجام می شود و متقاضیان تحصیل در هر یک از گروه های آزمایشی، می توانند در این آزمون شرکت کنند. داوطلبان جهت ثبت نام در هر آزمونی ملزم به ارائه یک سری مدارک می باشند تا برخورداری آن ها از شرایط نام نویسی به اثبات رسانده شود. بر همین اساس علاقه مندان شرکت در آزمون دکتری نیز می بایست با مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون دکتری و اطلاع از لیست مدارک مورد نیاز، اقدامات لازم در این زمینه را در اسرع وقت انجام دهند. اما چگونه باید این مدارک را ارائه نمود؟

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 66 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 16:23

مهم ترین مدارکی که داوطلبان باید در روز برگزاری آزمون دکتری داشته باشند

یکی از مهم ترین مدارکی که داوطلبان باید در روز برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۱ همراه خود داشته باشند کارت  ورود به جلسه است که مندرجات روی این کارت باید با مشخصات داوطلب انطباق کامل داشته باشد. داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه دکتری 1401 می بایست از 3 لغایت 5 اسفند ماه به سایت سنجش مراجعه نمایند.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 64 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 15:17

ثبت نام آزمون دکتری برای همه داوطلبان دانشگاهی

ثبت نام آزمون دکتری برای همه داوطلبان دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود که آشنایی با تمامی مراحل آن موجب می شود داوطلبان بدون هیچ ایراد و خطایی فرم را کامل نموده و پس از ثبت آن در سایت سنجش در نهایت کد پیگیری ثبت نام و شماره پرونده را دریافت نمایند .

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 69 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 14:41

شهریه کارشناسی ارشد شبانه

پذیرفته شدگان دوره شبانه ( نوبت دوم ) مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به منظور ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته محل قبولی ملزم به پرداخت شهریه کارشناسی ارشد شبانه می باشند. شهریه دوره های شبانه شامل شهریه ثابت و متغیر بوده و نسبت به دانشگاه آزاد کمتر است.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 63 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 14:22

زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 

دانشگاه پیام نور علاوه بر جذب دانشجو در مقطع کارشناسی، به پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد بدون نیاز به شرکت در کنکور سراسری، نیز می پردازد. بدین منظور این دانشگاه آزمون ورودی برگزار می کند که ثبت نام دانشگاه پیام نور برای آن از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام خواهد شد. همچنین داوطلبان برای  انتخاب رشته ارشد این آزمون نیز می بایست به سایت مذکور مراجعه نموده و پس از اطلاع از زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور و مطالعه دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور، نسبت به نام نویسی از طریق این سایت اقدام نمایند.

سنجش...
ما را در سایت سنجش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امید sanjeshserv1 بازدید : 61 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 14:20